
El grup municipal de Mollet en comú ha presentat al proper ple municipal de Mollet una proposta amb la finalitat d’aturar la instal·lació d’una sala de bingo al local de l’antiga discoteca Teatre.La formació, després d’assessorar-jurídicament sobre les vies possibles a seguir per aconseguir aquesta paralització, demanarà al ple que insti a una modificació puntual de POUM en la zona de l’antiga discoteca, per restringir els usos previstos actualment o els paràmetres per a l’obtenció de la llicència.
També es demana instar l’aprovació d’un Pla especial urbanístic d’ordenació de les activitats de pública concurrència amb l’objectiu de regular aquestes activitats adaptant-se a l’especificitat de la zona.Finalment a la moció insten a la revisió del “Pla municipal de prevenció de consums problemàtics i addiccions (substàncies i pantalles)” de Mollet, vigent pel període 2018-2021, per a incorporar les addiccions al joc i les apostes en el conjunt d’accions de sensibilització, amb programes dirigits especialment per a les persones joves.
La formació liderada per Marina Escribano defensa la seva posició afirmant que “aquest tipus d’activitats promouen hàbits nocius amb efectes perversos per a la salut de les persones”, I recorden que des que el passat mes es va fer públic el tràmit per construir el Bingo a l’antiga discoteca es va posar en marxa una oposició veïnal. “Més de 20 associacions i col·lectius de la ciutat, que han mostrat el seu rebuig a la instal·lació de l’activitat, entre altres raons pels riscos a la salut i la proximitat a un centre escolar”, es comenta.