
Segueix la mala ratxa del CF Mollet dintre del grup B de la primera catalana. Aquest diumenge ha tornat a perdre per 1 a 2 davant del Sant Cugat Futbol Club. Una derrota per la mínima que no va fer justícia a un bon partit dels del Germans Gonzalvo.
El CF Mollet es va avançar al marcador al minut 46 amb un gol de Joshua Romero i no va ser fins al minut 69 de la segona part que els del Vallès Occidental, van poder empatar. Els molletans van lluitar per desempatar el partit, però els de Sant Cugat van ser més afortunats de cara a porteria i van fer seva la victòria final amb un gol al minut 89.
L’equip del Vallès Occidental, després d’aquesta victòria a casa, es col·loca líder del grup amb 31 punts.
Tot i aquesta nova derrota, el CF Mollet UE es manté al sisè lloc de la taula amb un total de 19 punts i 16 partits jugats, empatat amb el Rubí que té un partit pendent per jugar.
L’equip molletà, a falta de dues jornades per acabar la lliga, se situa en la zona mitja-baixa de la classificació, però a set i vuit punts de diferència amb els dos cuers: el Parets CFA i el Júpiter CEA. La pròxima jornada, el dia 6, el Mollet juga a casa amb el Unificación Llefià i tanca, el dia 13 la lliga en un derbi vallesà amb el Parets.