
Centenars de persones han participat de la Festa de la Rosa de Mollet, que s’ha celebrat aquest divendres al parc de Can Mulà. Una trobada en què s’ha pogut escoltar el primer secretari del PSC, Salvador Illa, que no s’ha volgut perdre aquesta cita de retrobament amb els ciutadans i que ha servit d’homenatge a Josep Monràs per la feina feta durant els 18 anys d’alcalde.
Illa ha criticat el Govern de la Generalitat per no fer la feina, “sempre s’estan victimitzant i posant les culpes als altres, quan el que s’ha de fer és governar”. Ha lamentat que en moments com l’actual, amb incendis actius a Catalunya, el president de la Generalitat estigui de viatge. Illa ha dit que “cal estar al costat de la gent” i ha recalcat que el “PSC s’allunya de la confrontació i del tweet fàcil, cal marxar de la crispació i cal explicar les coses tal com són”, en aquest sentit, els socialistes aposten pel diàleg i l’acord, així avança Catalunya i es milloren els serveis a les persones.
El primer secretari del PSC ha aprofitat la trobada per agraïr la generositat de l’exalcalde de Mollet que fa dues setmanes va fer un pas al costat “gràcies Josep pel que has fet i gràcies Mireia per acceptar el repte, em sento orgullós que assumeixis el lideratge de Mollet”. De Dionisio n’ha destacat la seva professionalitat i la seva proximitat amb la gent.
L’exalcalde Josep Monràs ha repassat els seus millors moments com alcalde des de dalt de l’escenari en una entrevista distesa amb el periodista Kiko de la Torre. Monràs s’ha mostrat satisfet de tota la feina feta durant aquestes gairebé dues dècades com alcalde i ha parlat de la seva successora “la Mireia té les condicions necessàries per ser una fantàstica alcaldessa de Mollet, té la capacitat, la intel·ligència i coneix a la perfecció la ciutat”.
La nova alcaldessa, Mireia Dionisio, també ha tingut paraules d’agraïment per l’exalcalde, “Josep Monràs ha estat el millor alcalde que hem tingut a Mollet, és un honor treballar al teu costat”. I s’ha mostrat feliç per aquesta nova etapa que ha començat i ha assegurat que “és una sort ser l’alcaldessa de Mollet” i ha expressat el seu amor incondicional cap a la ciutat i la seva gent.
Dionisio ha posat en valor el PSC de Mollet, “el partit que ha transformat la ciutat” i ha recalcat que “és un orgull poder governar tants anys i que “la gent continuï dipositant la confiança amb nosaltres”. Ha fet també una defensa del Mollet optimista, el que treballa i es preocupa per millorar la qualitat de vida dels seus ciutadans.
Unes tres centes persones s’han quedat al sopar popular que s’ha fet després dels parlaments, en aquesta Festa de la Rosa de Mollet, i després han gaudit de la trobada amb música i ball, on s’hi ha sumat més gent.