
Aquest divendres dia 23 de juny comença una nova temporada de bany a la piscina exterior de Ca n’Arimon, que s’allargarà fins l’11 de setembre. Segons ha informat l’Ajuntament hi ha preus reduïts per als infants i per a la gent gran a partir dels 65 anys.
Els preus, aprovats per ordenances fiscals 2023 són per adults, de dilluns a divendres, 5,40 euros i de 7 euros, dissabtes, diumenges i festius. Per infants i gent gran, de dilluns a divendres, 3,75 euros i de 5,40 euros, dissabtes, diumenges i festius. Les entrades es poden comprar a la recepció de la piscina exterior.
La piscina s’obrirà de dilluns a dissabte de 10 a 19:30 h. Diumenges i festius de 10 a 20 h.
L’entrada a la piscina d’estiu està inclosa en la quota dels socis i sòcies de Ca n’Arimon. La resta d’usuaris paguen l’entrada puntual de la piscina d’estiu.