MolletOpina preocupada per les afectacions al transport públic de la Cavalcada de Reis

El grup ciutadà MolletOpina ha enviat una carta a l’alcaldessa de Mollet, Mireia Dionisio, expressant les seves preocupacions pel que consideren afectacions excessives al transport públic durant la Cavalcada de Reis que se celebrarà el proper divendres 5 de gener de 2024.

En la carta, MolletOpina destaca que la cavalcada tallarà la circulació a diverses vies principals de la ciutat, les quals són crucials per a la majoria de línies d’autobús urbanes i interurbanes. “Li escrivim en relació amb la cavalcada de Reis del pròxim divendres 5 de gener de 2024. Concretament, perquè es tracta d’un acte que talla la circulació a diverses vies principals de la ciutat. Unes vies per les quals, hi circulen la majoria de línies d’autobús de la ciutat”, cita la carta.

En la seva missiva, MolletOpina fa una crida a l’organització i comunicació eficient de les afeccions i els canvis previstos als recorreguts i parades de les línies d’autobús. “És per això que, com que es tracta d’un dia feiner, ens agradaria sol·licitar que es puguin organitzar i comunicar les diverses afeccions i els canvis previstos als recorreguts i parades de les línies d’autobús urbanes i interurbanes o, si s’escau, acordar-ho amb l’empresa concessionària”, indica la carta.

El grup també destaca la importància de planificar adequadament el servei de bus urbà per minimitzar les interrupcions. “Considerem que aquest any s’hauria de planificar el servei de bus urbà d’alguna manera que no s’hagués de suspendre des de l’inici de l’esdeveniment, és a dir, fins a la fi de servei des de les 18h”, expressa MolletOpina.

Recordant els problemes experimentats l’any anterior, MolletOpina suggereix una possible alternativa per garantir la continuïtat del servei d’autobús durant la cavalcada. “A tall de suggerència, l’autobús podria agafar la C-17 a Can Fàbregas i tornar a entrar per l’av. Badalona o l’av. Burgos i recuperar el recorregut habitual a Onze de Setembre.”

El grup ciutadà conclou la carta amb l’esperança que la comunicació i els canvis necessaris es realitzin de manera eficient, garantint així el bon funcionament del transport públic i minimitzant les molèsties per als usuaris durant aquesta celebració tradicional.