La Marató de Donants de Sang arriba a Mollet el divendres 10 de gener

Mollet del Vallès se suma a la Marató de Donants de Sang, que es durà a terme del 9 al 18 de gener arreu de Catalunya. Uns dies durant els quals s’espera aconseguir remuntar les donacions i restablir les reserves de sang que s’han vist afectades per les festivitats de Nadal.

Sota el lema “Gota a gota, la vida no s’esgota”, la Marató torna a Mollet del Vallès el divendres 10 de gener, de 9.30 a 14 h i de 16 a 21 h, al Mercat Vell.

La iniciativa compta enguany amb la col·laboració de l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Aiguaviva. Es fa una crida a donar i a implicar-hi la família, els amics, els companys de feina, els equips esportius i veïns i veïnes en general.

Amb aquesta donació, el Banc de Sang es proposa el repte d’arribar als 10.000 donants als principals hospitals de Catalunya.