
El Teatre Can Gomà va acollir divendres passat la Nit de l’Esport, una festa que enguany compleix 32 anys i en la que s’ha reconegut els i les esportistes, equips i entitats que han destacat al llarg de la temporada 2023-2024 sigui pels seus èxits o per la promoció de l’esport local.
Aquesta edició de la Nit de l’Esport ha comptat, entre d’altres, amb la presència del 1r tinent d’alcaldessa, Raúl Broto Cervera, Leo Conde García, regidor d’Esports, Abel García Marín, secretari general d’Esports, Jesús Naharro Rodríguez, diputat d’Esports de la Diputació de Barcelona i Jaume Domingo Planas, president de la Unió de Consells Esportius de Catalunya (UCEC).
El 1r tinent d’alcaldessa, Raúl Broto Cervera ha volgut “agrair a tothom qui fa possible la bona salut de l’esport molletà. No podem oblidar-nos de totes aquelles persones que, de manera voluntària i desinteressada, dediquen moltes hores i esforços als seus clubs practicant l’esport, organitzant esdeveniments, entrenant i posant la seva experiència al servei de la gent”. Segons Broto “la ciutat és afortunada de tenir-vos i que porteu el seu nom pels diferents camps, pavellons i pistes d’arreu del país i del món. El vostre treball, la vostra dedicació i el vostre compromís són fonamentals per mantenir la bona salut de l’esport molletà”.
Per la seva banda, el regidor d’Esports, Leo Conde García, ha felicitat “a totes aquelles persones que formen part del nostre ampli teixit esportiu i que durant molts anys han fet de Mollet una ciutat referent i compromesa amb l’activitat esportiva i la salut” i en aquest sentit ha afegit que “l’esport és clau per a millorar la qualitat de vida dels nostres ciutadans i ciutadanes i, alhora, és una eina de cohesió social i de foment dels valors i l’esforç”.
Premis de la XXXII Nit de l’Esport
Millor promesa masculina: Jordi García Gálvez de l’Actitud Boxing Crew
Millor promesa femenina: Núria García Gálvez de l’Actitud Boxing Crew
Millor equip absolut: Equip juvenil A del CF Mollet UE
Millor equip de base: Equip infantil A de la UFS Mollet
Millor club o entitat esportiva: Club Atlètic Mollet
Millor entrenador/a: Evelyn Díaz Aranda
Millor escola: Escola Col·legis Nous
Millor patrocinador esportiu: Industrias Químicas del Vallés
Premi a l’esportivitat jocs escolars: Institut Mollet
Premi gest esportiu: Equip de bàsquet de cadira de rodes del Club Bàsquet Mollet
Premi valors esportius: Fundació Eleven
Millor esportista masculí: Karim Fartaz Bereck del Club Atlètic Mollet
Millor esportista femenina: Rosa Casado Miralles del CE Escola Sant Gervasi
Mencions Especials
- 50 anys arribada Flama del Canigó – Club Muntanyenc Mollet
- 50è aniversari Moto Club Mollet
- 50è aniversari Club Petanca Mollet
- 50è aniversari UD Molletense
- Valero Simón – In memoriam
- Francisco Castells – In memoriam
- Martín Parejo Maza – trajectòria esportiva
Premi especial a l’impacte internacional de Mollet: Pere Garriga Cazorla – Club Escacs Mollet