
El Centro Cultural Andaluz de Mollet del Vallès va celebrar aquest cap de setmana, 8 i 9 de març, diversos actes per commemorar el Dia d’Andalusia. Després de l’ofrena al monument de la plaça d’Andalusia el cap de setmana anterior, l’entitat va organitzar un programa ple de música, dansa i tradició, convidant tota la ciutadania a participar en aquesta festa de germanor.
Dissabte a la tarda, el centre va acollir actuacions de música i ball amb la participació dels quadres de dansa Semilla Flamenca, Triana i Arte y Compás, així com el Coro Rociero de l’entitat Amigos del Rocío. A més, es va presentar el cartell de Setmana Santa 2025, acompanyat per la Banda de tambors de l’entitat i les gaites de Irmandade a nosa Galiza. L’acte també va comptar amb la participació especial del grup convidat Coplas por Cádiz.
Diumenge al matí, la jornada va començar amb una missa rociera a l’església de Sant Vicenç, on es van recollir aliments per al Banc d’Aliments de la Creu Roja de Mollet. Tot seguit, es va celebrar la tradicional hissada de banderes a la plaça Prat de la Riba, seguida d’un passacarrers pels principals carrers de la ciutat. Enguany, com a novetat, el recorregut va finalitzar al Mercat Vell en lloc de Can Gomà, on es va fer un brindis d’honor per cloure la celebració.