
Una desena de contenidors han cremat aquesta passada nit a diferents punts de Mollet del Vallès en un període de poc més de dues hores. Segons han informat els Bombers de la Generalitat, les flames no han causat ferits, però sí han provocat danys materials, incloent-hi dos vehicles afectats. Tot apunta que els fets podrien ser obra d’una mateixa persona, ja que els incendis s’han produït en intervals molt curts i en zones relativament pròximes.
El primer avís es va rebre a les 23.24 hores d’ahir dilluns, alertant d’un incendi que afectava quatre contenidors a l’avinguda de les Teixidores, davant del supermercat Caprabo i prop de la pista d’hoquei descoberta. Uns 120 metres més enllà, un cinquè contenidor també va ser calcinat.
A les 0.14 hores d’aquest dimarts, els bombers van actuar a l’avinguda d’Antoni Gaudí, on cremava un contenidor de paper. Menys de deu minuts després, a les 0.22 h, una nova trucada va alertar d’un altre contenidor en flames a la cruïlla entre els carrers Hipòlit de Lázaro i Pablo Picasso. En aquest cas, el foc va afectar dos vehicles estacionats a la vora.
Els incidents es van repetir a les 0.30 hores al carrer Lluís Millet, 13, amb un nou contenidor cremat, i, finalment, a les 0.58 hores, es va registrar l’última actuació de la nit a l’avinguda del Tir Olímpic, molt a prop de la deixalleria municipal, on cremava un contenidor groc.
Les actuacions van ser dutes a terme per dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, que es van anar desplaçant als diferents punts afectats a mesura que arribaven els avisos. Les autoritats investiguen ara l’origen dels incendis, tot i que la successió i la proximitat dels fets apunten a una possible acció intencionada.


