La CGT del Vallès Oriental celebrarà el 1r de Maig amb una manifestació a Mollet

La Federació Comarcal de Sindicats del Vallès Oriental, adherida a la CGT, concentrarà els actes del Primer de Maig a Mollet del Vallès. La jornada començarà amb una manifestació que sortirà a les 12 h des de la Ronda d’Orient, 6, on també finalitzarà el recorregut i tindran lloc la resta d’activitats.

Durant la marxa hi haurà breus parlaments a càrrec de seccions sindicals i col·lectius socials. En acabar, s’organitzarà un dinar col·lectiu i, a les 16 h, un recital del cantautor Mateòlika davant del local sindical.