
Els Mossos d’Esquadra han reconegut a José Francisco Muñoz Conde, cap de la Policia Municipal de Mollet del Vallès, amb la Medalla de Bronze amb distintiu blau al mèrit policial. El reconeixement s’ha dut a terme en el marc del Dia de les Esquadres de la Regió Metropolitana Nord 2025 que s’ha celebrat al Circuit de Catalunya.
Aquesta distinció destaca la seva trajectòria professional al llarg de tots aquests anys en les seves funcions al capdavant de la Policia Municipal i la seva dedicació i implicació en l’enfortiment de relació entre el cos de la Policia Municipal i el cos de Mossos d’Esquadra, aportant valor i contribuint així a la millora i la eficiència del sistema de Seguretat Pública de Catalunya.
José Francisco Muñoz Conde es va incorporar com a agent del cos l’any 1996 i des del 2016 és el cap de la Policia Municipal. “Sempre és un orgull rebre aquest tipus de reconeixements professionals i més, després de 29 anys com a treballador públic per a la ciutat de Mollet” , explica Muñoz. A més afegeix “aquest reconeixement vull compartir-lo amb tota la plantilla de la Policia Municipal de Mollet“.
Per l’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, “és un orgull que el nostre cap de la Policia Municipal hagi rebut aquesta condecoració que posa en valor la seva tasca per enfortir les relacions entre els diferents cossos de seguretat“.


