
El CF Mollet UE va anunciar aquest dilluns a la nit la destitució de Luis Gallego com a entrenador del primer equip. La decisió, segons va comunicar el club, s’ha pres per mutu acord entre ambdues parts. En el comunicat oficial, l’entitat va agrair la seva “dedicació, esforç i professionalitat” i va destacar la seva aportació al projecte esportiu i al desenvolupament dels jugadors.
Gallego deixa el càrrec després de 14 jornades de competició, amb l’equip en última posició de la classificació, amb 12 punts, a tres de la permanència. El balanç del Mollet sota la seva direcció aquesta temporada és de 2 victòries, 6 empats i 6 derrotes. Tot i la situació actual, el tècnic alacantí havia arribat al club el novembre de 2024 i va aconseguir la salvació en un bon tram final de la temporada passada. Aquest curs, però, era el primer en què podia iniciar el projecte des de l’inici, sense que els resultats hagin acompanyat.
Poques hores després de fer oficial la sortida de Gallego, el club va anunciar el seu relleu: Carlos Olid és el nou entrenador del primer equip. El tècnic vallesà ja ha dirigit aquest dimarts el seu primer entrenament i ha conegut la plantilla.
Des del CF Mollet UE confien en “la seva experiència, compromís i lideratge” per revertir la situació i afrontar amb ambició el tram decisiu de la temporada. El president del club, Jordi Candela, ha assenyalat a Ràdio Mollet que l’objectiu és salvar la categoria i ha avançat que amb l’arribada d’Olid també s’incorporaran, com a mínim, dos davanters.
Carlos Olid arriba amb una trajectòria vinculada a la formació, la metodologia i el rendiment d’alt nivell. La temporada passada va ser entrenador del Juvenil A del Terrassa FC i tècnic interí del primer equip a Segona RFEF, a més de coordinar el futbol 11 del club. Anteriorment, ha exercit com a director de metodologia en entitats com el CE Sabadell, CF Ripollet, CE Mercantil i UE Castellar.
També compta amb experiència internacional, després d’haver treballat com a analista al Hearts Women FC d’Escòcia (2021–2023), i l’any 2025 va ser nomenat assessor tècnic de la Federació Haitiana de Futbol per a la selecció sub-17.


