
La Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública del Baix Vallès celebrarà el pròxim 26 de juny, a les 18 hores, un acte de reconeixement a diverses entitats de salut i a una artista de Mollet del Vallès pel seu compromís social i la seva contribució al benestar de la ciutadania.
L’acte tindrà lloc al Casal Popular La República, situat al carrer Bernat Metge, 49, i està obert a tota la ciutadania. Segons la Plataforma, la iniciativa vol ser un espai de trobada, agraïment i reconeixement a persones i col·lectius que, amb la seva tasca diària, contribueixen a construir una societat més justa, solidària i humana.
En aquesta edició, la Plataforma distingirà l’associació AFIMOIC Salut Fibromiàlgia, per la seva tasca d’acompanyament, suport i defensa dels drets de les persones afectades per la fibromiàlgia i altres malalties cròniques.
També rebrà un reconeixement l’entitat Mollet Contra el Càncer, per la seva feina incansable de suport a les persones afectades per la malaltia i les seves famílies, així com per la seva contribució a la sensibilització social i a la promoció de la investigació.
Una altra de les entitats homenatjades serà Club La Llum, per la seva dedicació a l’acompanyament i al benestar emocional i social de les persones, fomentant la inclusió, la participació i el suport comunitari.
L’acte també reconeixerà la trajectòria de l’artista molletana Lola Corrales, especialitzada en art amb materials reciclats. La Plataforma destaca la seva sensibilitat artística i el seu compromís amb la memòria col·lectiva. Durant l’acte es posarà en valor la seva escultura commemorativa Resistiré, creada en homenatge a les víctimes i supervivents de la COVID-19. L’obra, elaborada amb materials reciclats, simbolitza la memòria, la força, l’esperança i la resistència col·lectiva.
Des de l’organització assenyalen que és imprescindible posar en valor l’esforç, la dedicació i la implicació de les entitats i persones que contribueixen a la defensa dels drets socials, dels serveis públics i, especialment, d’una sanitat pública, universal i de qualitat.
Amb aquest acte, la Plataforma vol expressar el seu més sincer reconeixement i agraïment a totes aquelles persones i col·lectius que treballen cada dia per construir una comunitat més sana, conscient i solidària.


