La Festa Major de Mollet prescindirà finalment de l’espectacle de focs artificials

low angle photo of fireworks
Photo by rovenimages.com on Pexels.com

La Festa Major de Mollet prescindirà finalment de l’espectacle de focs artificials, segons ha informat avui en un comunicat l’Ajuntament de la ciutat.

Ja fa uns dies, en la presentació de la programació de la Festa Major, que enguany està adaptada a les mesures per evitar la propagació de la Covid-19, ja es va informar que encara no estava decidit que es faria amb els focs artificials de final de festa tot i que d’entrada la voluntat era organitzar-los, ja que són un dels elements característics d’aquesta.

Finalment ja s’ha pres la decisió de prescindir de l’espectacle de focs artificials amb la finalitat d’evitar aglomeracions. L’Ajuntament ha informat que els aproximadament 20.000 euros previstos del cost d’aquest espectacle es destinaran enguany a Serveis Socials