
Els grups municipals que formen el Govern de Mollet. PSC i Podem han valorat positivament el desenvolupament del Ple d’Investidura del passat divendres 10 de juny, on Mireia Dionisio Calé es va proclamar alcaldessa de Mollet del Vallès amb majoria absoluta de vots del Ple Municipal i també el nou cartipàs que s’ha anunciat aquest dimarts.
“Un cop efectuat el canvi a l’alcaldia era necessari realitzar una reorganització del cartipàs municipal, per a reforçar l’organigrama amb noves responsabilitats. Tots i totes sabem que aquest ha estat un mandat atípic, marcat principalment per la pandèmia Covid19 que hem patit a tot el món, però volem refermar el nostre compromís en l’aplicació del Pla d’Actuació de Mandat així com l'”Acord per un govern progressista per Mollet 2019-2023″ que vam signar ambdues forces el 2019”, diuen els dos grups en un comunicat.
La nova organització, anuncien, reforça els portaveus d’ambdues formacions, “un fet que reforçarà el treball conjunt i la coordinació dels dos grups municipals que formen el govern de coalició”. El nou primer tinent d’alcaldessa Raul Broto assumirà la coordinació de l’àrea de Governança, Territori i Acció Climàtica, i la nova tercera tinent d’alcaldessa Núria Muñoz la coordinació de l’àrea Govern Obert i Promoció de la ciutat, així com les regidories de Participació i Polítiques de gènere, feminisme i diversitat. A més, es reforça amb nous regidors i regidores àmbits clau de l’acció municipal com ocupació i joventut, entre d’altres.
Els dos grups també valoren positivament la nova responsabilitat com a regidor coordinador de l’Àrea Desenvolupament Econòmic i Innovació, de Josep Monràs, que també des dels àmbits d’Esports, Promoció Empresarial i Projectes Europeus. Pensen que Monràs “podrà aportar la seva gran experiència i coneixement per aconseguir oportunitats per a la ciutat”.
El portaveu del PSC-CP Mollet Raul Broto afirma que: “Entomem les noves responsabilitats amb il·lusió i compromís. Tal com va dir l’alcaldessa Mireia Dionisio al seu discurs d’investidura, volem que Mollet sigui una ciutat on tots els molletans i totes les molletanes tinguin l’oportunitat de desenvolupar el seu projecte de vida. Amb el nou organigrama municipal reforcem àrees clau amb aquest objectiu, i a més enfortim la coordinació amb el nostre soci de Govern.”
La portaveu de Podem Mollet Núria Muñoz ha manifestat que: “Des de Podem volem seguir mantenint el compromís amb el govern i el projecte de ciutat que tenim conjuntament amb el PSC. Encarem aquesta nova etapa que s’ha obert amb la renúncia de Monràs com una oportunitat per millorar el govern i el projecte comú. La nostra formació, vol tancar projectes que encara tenim oberts fins a data d’avui i donar-li forma a altres que creiem que seran molt interessants per a la ciutat. Agraïm a Mireia Dionisio la seva transparència i honestedat per explicar-nos el seu nou projecte, en el que ens ha permès de nou cristal·litzar i incloure les nostres propostes amb noves responsabilitats. Podem de nou renova la seva il·lusió en aquest govern i que estem encoratjats en seguir treballant per Mollet”.