Manifestació a Mollet en defensa de la sanitat pública i les pensions

Desenes de persones es van manifestar dissabte a Mollet per millorar la sanitat pública i per unes pensions dignes. La manifestació va anar des de la plaça Catalunya fins a la plaça Pau Casals davant l’Ajuntament, encapçalada per pancartes «Donem vida a la primària 25%» i «Defensem la sanitat pública 100%».

La manifestació va ser convocada per diverses entitats, incloent-hi la Plataforma per la Sanitat Pública del Baix Vallès, Marea Blanca, Comissió de Jubilats i Pensionistes i l’Associació AFIMOIC. La pancarta «Les llistes d’espera maten» va ser mostrada per l’AFIMOIC.