Es reprèn la cerca a la Sierra de Béjar del professional de l’Hospital de Mollet desaparegut el desembre

Es reprèn la cerca sectoritzada de José Antonio Martínez, el muntanyenc professional de l’Hospital de Mollet, que va desaparèixer a la Sierra de Béjar el passat 29 de desembre. La Comandància de la Guàrdia Civil de Salamanca i el GREIM coordinen les tasques de recerca, amb el suport de la Fundació QSD Global per a persones desaparegudes.

La Fundació QSD Global demana voluntaris experts en muntanyisme o escalada per unir-se a la cerca coordinada per la Guàrdia Civil i el GREIM i ajudar a rastrejar zones específiques o terrenys predefinits. Els interessats poden contactar amb sinindicios@gmail.com proporcionant les seves dades de contacte i el seu nivell d’expertesa en aquest àmbit.

La família i amics de José Antonio Martínez volen agrair el suport rebut durant aquest temps per part dels equips de la Guàrdia Civil, del GREIM, de la Fundació QSD, de la Unitat Canina Ucas de Arrate, així com als voluntaris incansables i als propietaris de la Casa Rural María Luisa per la seva generositat. També agraeixen el suport constant de Laura Vilagrà, Joan Borràs, Francesc Colomer, Arturo González i Inmaculada Lucas de la Generalitat i Ajuntaments, als seus companys de l’hospital, a la direcció de l’FSM i a totes les persones i mitjans de comunicació que han donat suport per donar visibilitat a la recerca.