Forta afluència d’assistents a la novena edició del Sona Mollet

La novena edició del Sona Mollet s’ha tancat amb una forta afluència d’assistents en un any en què s’ha mantingut l’aposta pel format de 5 dies. Les activitats de pagament han atret mig miler de persones. El Festival continua mantenint el seu tarannà solidari contribuint en la lluita contra la leucèmia. Tots els diners recaptats es destinen íntegrament a la Fundació Josep Carreras.

El Festival Sona Mollet ha mantingut enguany els 5 dies de durada, després que l’any passat s’incorporés el Concurs Internacional de Música Maria Canals de Barcelona (MCB). Per segon cop, el dimecres 2 d’octubre s’ha portat a la plaça Catalunya un piano de cua perquè tothom qui ho desitgés pogués fer les seves demostracions. El recital a 4 mans que havia de tancar aquesta activitat s’ha hagut de suspendre a causa de la pluja.

Un cop més, el certamen ha comptat amb la presència d’intèrprets consolidats i joves promeses del panorama musical en els estils de jazz, piano i música de cambra, així com amb la Mollet Jazz Band i el Cor Jove de l’Escola Municipal de Música. El festival, organitzat per l’Ajuntament de Mollet del Vallès, ha comptat amb el suport del Conservatori del Liceu i del Conservatorium van Amsterdamm.

L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, ha destacat “la fortalesa demostrada pel Sona Mollet, amb nou edicions ininterrompudes que posen en valor la bona música i la solidaritat. Hem d’agrair a les entitats i als músics que hi col·laboren, gràcies als quals la nostra ciutat acull, any rere any, un certamen com aquest”.

Per la seva banda, la regidora de Cultura, Mercè Pérez Piedrafita, ha destacat “l’entrega del públic a les diferents activitats d’un festival memorial que creix i que referma la seva aposta pels valors emergents de la clàssica i el jazz i per la lluita contra la leucèmia”.