Mollet presenta la campanya de Nadal 2024 que inclou moltes novetats

La Campanya de Nadal 2024/2025 compta amb diverses novetats adreçades al públic infantil, juvenil i familiar. Les propostes d’enguany volen promocionar el comerç local entre la ciutadania i impregnar la ciutat d’esperit nadalenc. El carilló, el campament reial al Parc de Can Mulà i el Casalet al Mercat Municipal són les novetats més destacades de la temporada, es mantenen altres activitats com la pista de gel o el supertobogán d’hivern. També s’han mantingut els espais sensibles per a persones amb TEA

La Companyia La Tal portarà l’espectacle del Carilló de Nadal aquest divendres, 13 de desembre, de 18.30 a 20.30 h, en el que és una de les novetats destacades de la programació d’aquestes festes a Mollet del Vallès. En aquest espectacle, els personatges del carilló es mouen al so del rellotge i ens expliquen històries amb sons nadalencs.

L’altra gran novetat serà el trasllat del campament reial al Parc de Can Mulà, que omplirà de màgia aquest recinte durant els dies previs a la Nit de Reis a través d’enigmes, secrets i misteris que ens faran arribar la Cartera Reial i el Patge Xumet. Estarà obert el 2 de gener, de 17 a 20 h, i el 3 i el 4 de gener, de 10 a 12 h i de 17 a 20 h.

Ses Majestats Els Reis d’Orient faran la seva arribada el 5 de gener, a les 18.08 h, a l’estació de Mollet-Sant Fost. Tot seguit, oferiran la cavalcada pels carrers de la ciutat.

A més, també hi haurà un casalet de Nadal al Mercat Municipal, d’11 a 13.30 h. El 14 de desembre s’hi podran fer garlandes i corones d’advent (també per a adults) i el Caguem el Tió al Mercat el 21 de desembre. Del 2 al 5 de gener, aquest espai acollirà el casalet diari amb activitats d’atrezzo de Cap d’Any, photocall, tub de confeti, fanalets, cartes als reis i corones.

L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, destaca “que és una campanya de Nadal preparada amb molta il·lusió. És un moment per celebrar, per compartir amb les nostres famílies i amics, i per gaudir de la màgia que omple els nostres carrers“. L’alcaldessa ha afegit que “aquest any, més que mai, volem que Mollet sigui una ciutat plena de llum, d’alegria i que consolidem la nostra ciutat com un lloc de referència per celebrar el nadal en família“.

Per la regidora de Cultura, Mercè Pérez Piedrafita, “volem que la ciutat bulli d’alegria i il·lusió durant aquestes festes nadalenques i que tothom gaudeixi d’aquestes activitats que hem preparat, però sobretot els més petits, els joves i les seves famílies“. La regidora ha afegit que ” volem que les diferents activitats culturals i lúdiques al carrer siguin un reclam per promocionar i dinamitzar el comerç de proximitat durant el període nadalenc“.