Presentació del llibre “Mollet del Vallès desaparegut” al Casal Popular El Tabaran

El proper divendres 4 d’abril a les 19.30 h, el Casal Popular El Tabaran acollirà la presentació en primícia del llibre “Mollet del Vallès desaparegut”, editat per Efados. L’acte comptarà amb la presència de l’autor, Marc Compte i Garcia, llicenciat en Història i membre del Casal Popular El Tabaran.

La presentació s’iniciarà amb un contacte amb la premsa i, en finalitzar, l’autor atendrà i signarà exemplars del llibre a les persones interessades. Des del Casal Popular El Tabaran han expressat la seva satisfacció per acollir aquest esdeveniment, destacant que “és una obra fruit del treball intens i la dedicació” de Marc Compte.

A més, han volgut agrair a l’editorial Efados la seva tasca i dedicació per impulsar aquesta col·lecció en un moment complicat, subratllant que “aquest “Mollet del Vallès desaparegut” relliga i enllaça amb el treball i el compromís fundacional del nostre col·lectiu per la recuperació de la memòria històrica de la nostra ciutat”. Han destacat, a més, que el llibre compta amb un pròleg signat per Mercè Solé i Txus Carrasco, fundadors del Casal i exregidors de l’Ajuntament de Mollet.

Segons el Casal Popular El Tabaran, “sense memòria, una ciutat no pot entendre el seu present ni recuperar el fil que relliga la seva personalitat, passat i present, imprescindible per fer comunitat i obrir les portes al futur”. Han qualificat el llibre com “una valuosa aportació a la recuperació de la memòria històrica popular” i una eina “útil i amena, des del rigor del treball històric, per transitar pel record d’una vila que va esdevenir ràpidament ciutat, gairebé sense adonar-se’n”.

Amb aquesta iniciativa, el Casal reafirma el seu compromís amb la divulgació històrica i la preservació de la memòria col·lectiva de Mollet del Vallès.