Rècord de participació als tallers de l’Estiu Jove

Dins de la iniciativa l‘Estiu Jove, l’Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de la regidoria de Joventut, ha posat en marxa un any més un seguit  de tallers gratuïts adreçat a joves i adolescents que van començar el 25 de juny i finalitzaran avui divendres 18 de juliol. En aquesta edició, a causa de la gran demanda, s’han doblat el nombre de places ofertes a tots els tallers.

En total, més de 30 joves s’han apuntat als tallers que enguany oferien activitats tan diverses com pintura mural, dibuix artístic, cuina fresca, circ i esports diversos. L’acceptació de l’oferta d’enguany fins i tot ha comportat que molts joves s’hagin apuntat als 5 tallers.

La regidora de Joventut, Marina Escribano Maspons, destaca “la bona acollida dels tallers i la participació dels i les joves, fet que ens anima a continuar i a ampliar aquesta oferta l’any que ve“. La regidora ha afegit que “aquesta setmana estem enviant unes enquestes al jovent que ha participat als cursos perquè ens enviïn el seu feedback i poder integrar les seves opinions a la proposta dels tallers de l’estiu que ve“. 

Els i les participants són, en la seva gran majoria, joves de Mollet del Vallès que destaquen en les disciplines que ensenyen.

Pel que fa a els que han participat en el taller de pintura mural han deixat la seva empremta a la ciutat amb una pintada que vol reflectir l’etapa vital de l’adolescència amb una papallona, ja que és un temps de creixement, d’evolució i de canvi.  

El mural està ubicat a rambla de la Unió, al mur de Ca n’Arimon.