
Mossos d’Esquadra de la comissaria de Mollet del Vallès van detenir, el 25 de maig, quatre homes de 19, 25, 25 i 41 anys com a presumptes autors d’un delicte de furt de cable de coure.
Pels volts de les 02:00 es va rebre un avís en el que s’informava que un grup de quatre persones estarien robant coure de les vies del tren, molt a prop de l’estació de Mollet Santa Rosa.
Ràpidament els agents es van desplaçar al lloc i van veure les quatre persones que marxaven corrent. Instants més tard van localitzar una d’aquestes persones, que portava guants, amagada en uns matolls que hi ha al costat de la via. També van trobar unes tenalles i 200 metres de coure que tenien preparats per endur-se.
Una hora més tard una patrulla de paisà, també de la comissaria de Mollet del Vallès, va interceptar les altres tres persones quan es dirigien al seu vehicle per fugir. Aquests tres homes, juntament amb el primer, van quedar detinguts com a presumptes autors d’un delicte de furt.
Els detinguts van passar el mateix dia 25 a disposició judicial al jutjat de guàrdia de Mollet del Vallès.


