El ministre Jordi Hereu va defensar a Mollet la col·laboració público-privada

El ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu Boher, va ser dijous a Mollet del Vallès convidat per l’Associació Àmbit B-30, on va impartir una conferència sota el títol La col·laboració público-privada, eix de transformació i de futur.

Durant la seva intervenció, Hereu va subratllar que “Europa té la gran missió de demostrar que només sumant esforços pot ser més productiva i competitiva a nivell industrial”, tot destacant la necessitat d’una estratègia comuna davant els reptes globals. En aquest sentit, va posar l’Àmbit B-30 com a exemple inspirador de cooperació local, afirmant que “el que fa l’Àmbit B-30 és exactament el que hauria de fer Europa: agrupar-se, superar les fronteres i avançar units”.

El ministre també va anunciar que el govern espanyol prepara la implementació de quotes a la importació per defensar el teixit industrial. Va remarcar que l’executiu “creu en una economia oberta i en el comerç internacional, però s’ha acabat l’època de la ingenuïtat europea”, deixant clar que cal protegir la indústria davant la competència deslleial.

Per la seva banda, l’alcaldessa de Mollet, Mireia Dionisio, va destacar la trajectòria de l’Associació Àmbit B-30, recordant que “fa anys que aquest territori va apostar per la col·laboració público-privada per mirar més enllà dels límits territorials”.

Abans de la conferència, Hereu es va reunir amb representants de l’Àmbit B-30. En la seva visita, va ser rebut per la corporació municipal, va signar el Llibre d’Honor de la ciutat i va rebre com a obsequi una figura d’una dona d’aigua i una reproducció de la font modernista de la plaça Prat de la Riba.